top of page

Питання і відповіді

  • Які умови доставки?
    УМОВИ ДОСТАВКИ Після оформлення замовлення на сайті протягом двох годин з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження замовлення та формування рахунку. Відвантаження здійснюється на наступний день після оплати рахунка клієнтом. Доставка замовлень з інтернет-магазину здійснюється компанією Нова Пошта. Доставка у відділення «Нова Пошта» здійснюється тільки у працюючі відділення у безпечних регіонах України. Перелік відділень компанії «Нова Пошта» ви можете уточнити за цим посиланням. Строк зберігання замовлення у віділенні «Нової Пошти» становить 4 робочі дні. Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти». Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена. При отриманні замовлення уважно огляньте цілісність транспортної упаковки і вміст посилки. Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, повідомте про це оператору Нової Пошти та складіть претензію. У такому разі посилку не забирайте та не сплачуйте послуги з доставки. ​ Посилання на НП те що вижче написане: https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest ОПЛАТА: • Оплата здійснюється через безготівковий розрахунок (IBAN) для фіз. осіб. • Після оформлення замовлення на сайті протягом двох годин з вами зв’яжеться менеджер для підтвердження замовлення та формування рахунку. • Відвантаження здійснюється на наступний день після оплати рахунка клієнтом.
  • Які умови повернення товару?
    1. ОБМІН ЧИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Здійснюючи замовлення в нашому інтернет-магазині, покупець погоджується з тим, що зобов'язується перевірити цілісність , кількість та відповідність товару при його отриманні у відділенні обраної поштової служби або пункті видачі. У разі розбіжностей необхідно оформити повернення товару. Забираючи товар у відділенні поштової служби чи пункті видачі, покупець погоджується з умовами використання та цілісністю товару, тим самим не має претензій. Магазин не несе відповідальності за псування товару під час транспортування поштовою службою, компенсацію при цьому оформлює сама поштова служба. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ст. 9: Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів , не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться якщо: Не порушена цілісність упаковки, пломб та ярликів; Збережено товарний вигляд, тобто на товарі немає подряпин, сколів, інших механічних пошкоджень та слідів експлуатації; Товар не використовувався, не провадився монтаж та підключення, не здійснювалися програмні налаштування. Відповідно до всіх вищеперелічених пунктів , покупець може обміняти товар, відправивши його назад на адресу, у разі покупець сам оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами обраної поштової служби. Примітка. Товарний вид - новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, пломбами та ярликами, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Якщо є сліди розтину та спроби повторного пакування, на виробі присутні потертості та подряпини - товар повернути неможливо
  • Як оплатити і які правила замовлення?
    СПОСОБИ ОПЛАТИ Оплата через безготівковий розрахунок (IBAN) для фіз. осіб. ПРАВИЛА ЗАМОВЛЕННЯ ТА ДОСТАВКИ Мінімальне замовлення на сайті складає 700грн Оформляючи замовлення, Ви погоджуєтесь із правилами Повернення та Гарантії покупок. Здійснюючи замовлення в нашому інтернет-магазині, покупець погоджується з тим, що зобов'язується перевірити цілісність, кількість та відповідність товару при його отриманні у відділенні обраної поштової служби або пункті видачі. У разі розбіжностей необхідно оформити повернення товару. Магазин не несе відповідальності за псування товару під час транспортування поштовою службою, компенсацію при цьому оформлює сама поштова служба. У разі отримання товару на Новій Пошті зберігання на складі відділення триває не більше 5 днів, після чого товар автоматично повернеться назад до магазину. Магазин не несе відповідальності за несвоєчасне отримання товару покупцем із відділення Нової Пошти. Повторне відправлення провадиться за рахунок покупця.
bottom of page